איזו גיטרה קלאסית מומלצת למתחילים

מחפשים גיטרה מומלצת למתחילים? כדאי לכם לבחור בגיטרה קלאסית. ואם אתם מחפשים גיטרה קלאסית למתחילים, באתר של הרשת המצליחה מיוזיק גייט תמצאו מבחר גדול ואיכותי של דגמי גיטרה קלאסיות מומלצת למתחילים ולמתקדמים, לרבות גיטרה קלאסית מוגברת מומלצת, גיטרות קלאסיות שלושת רבעי וגיטרות קלאסיות חצי.

לא בטוחים איזו גיטרה למתחילים כדאי לבחור? לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע בנושא.

אז איזו גיטרה מתאימה למתחילים

יש בשוק סוגים שונים של גיטרות, העיקריים שבהם הינם גיטרה קלאסית, גיטרה אקוסטית וגיטרה חשמלית. מבין סוגים אלו, עולה השאלה איזה גיטרה מתאימה למתחילים, כאשר ההמלצה עבור גיטרה למתחילים הינו לרוב קלאסית.

הבחירה הזו נובעת מהנוחות שגיטרה קלאסית מעניקה, מבחינת הנגינה בה והיכולת להפיק צליל טוב. לגיטרה קלאסית יש מיתרים מניילון, שהם הרבה יותר נוחים וקלים לשימוש מאשר מיתרים ממתכת שיש בגיטרה אקוסטית, שיותר קשה לנגן עימם.

מאפייניה של גיטרה קלאסית 

אחרי שהבנו כי גיטרה קלאסית לרוב עדיפה למתחילים, כדאי להכיר יותר טוב את הסוג הזה של הגיטרה. אז גיטרה קלאסית, שמכונה עקב מוצאה גם גיטרה ספרדית, הינה כלי מיתר וותיק שעבר גלגולים שונים עד שהגיע לצורתו הסופית באמצע המאה התשע עשרה. הגיטרה משמשת בעיקר לנגינה של מוסיקת פולקלור עממית ומוסיקה קלאסית, אם כי היא יכולה להתאים לעוד מגוון סגנונות מוזיקליים.

הגיטרה עצמה בנויה מעץ ויש לה תיבת תהודה אקוסטית שתורמת להגברת הצלילים המופקים בעת הפריטה. כמו כן, כפי שאמרנו, יש לגיטרה מיתרים מניילון המעניקים לה צליל יותר רך ונעים, ופחות מתכתי מהצליל שמפיקה גיטרה אקוסטית.

בחירת גיטרה קלאסית מתאימה 

לאחר שהבנו מהי גיטרה קלאסית, נותר רק לבחור בגיטרה המתאימה. לשם כך תמצאו באתר שלנו מבחר גדול ואיכותי של גיטרות קלאסיות מומלצות בטווח רחב של מחירים, ממאות עד עשרות אלפי שקלים. יש לנו כלים המתאימים לכל רמת נגינה, החל מגיטרה למתחילים ועד גיטרה קלאסית למתקדמים.

בכדי לבחור גיטרה מומלצת ומתאימה, לפניכם מספר דגשים בנושא:

  • מחירים- מי שרק מתחיל לנגן על גיטרה יכול בהחלט לבחור בגיטרה מהדגמים היותר זולים, ובהמשך לעבור לגיטרה יותר יקרה וטובה. יחד עם זאת, יש לשים לב כי מחיר הגיטרה לא בא על חשבון נוחות השימוש בה ואיכות סבירה של צלילים שהיא מפיקה.
  • מידות – ניתן למצוא גיטרות קלאסיות במידות שונות, משמינית ועד שלם, כאשר גודל הגיטרה ייקבע לפי גיל המנגן. לילדים קטנים יש לקנות גיטרה שמינית או רבע, ילדים יותר גדולים יכולים לנגן על גיטרה חצי, וגיטרה שלושת רבעי יכולה להתאים לאנשים בוגרים עם ידיים וכפות ידיים יחסית קטנות. יחד עם זאת, תמיד עדיף לבחור בכלי שמרגיש מעט יותר גדול מאשר מעט יותר קטן.
  • סוג – מלבד גיטרות קלאסיות סטנדרטיות, יש גם סוגים נוספים. למשל, ניתן למצוא גיטרת פלמנקו שהיא מעט יותר קטנה מהסטנדרט ושיש לה לוח עץ מוצמד בחלקה הקדמי, המשמש לטכניקת הקשה שיש במוסיקת פלמנקו. כמו כן, ניתן למצוא גיטרות קלאסיות מוגברות המשלבות קדם מגברים ופיקאפ, שניתן לחברו למגבר. זאת בנוסף לגיטרות מוגברות שיש להן מאפיינים של גיטרה חשמלית, עם צוואר יותר דק, גוף יותר צר, ולוח של סריגים מעט מעוקל.

להזמנת גיטרה קלאסית מומלצת ישירות דרך האתר של מיוזיק גייט לחצו כאן.

מחלקות