מגבר מומלץ לגיטרה חשמלית

בחירה של מגבר לנגנים מתחילים ומגבר לנגנים מתקדמים

מגבר מומלץ לגיטרה חשמלית

בחירה של מגבר לנגנים מתחילים ומגבר לנגנים מתקדמים

החיפוש אחר המגבר האידיאלי עלול להיות משימה מורכבת וסבוכה. ישנו מגוון רחב במיוחד של מגברים ולפני שאתם רוכשים מגבר כדאי לכם להבין בדיוק מהם הצרכים שלכם, מהו אופי השימוש שלכם ואילו אופציות רכישה עומדות בפניכם. צוות המומחים של Music Gate הכין עבורכם מדריך מקוצר שיעשה לכם סדר בדברים ויסייע לכם למצוא את המגבר הנכסף.

סוגי מגברים

ראשית, לפני שאנו מתחילים, כדאי להכיר את סוגי המגברים השונים ואת ההבדלים הניכרים ביניהם.

מגבר לבית

בקטגוריה זו נכנסים מגברים קטנים עד בינוניים בעוצמה של בין 10 ל-35 וואט, כאשר מגברים בעלי הספק של בין 15 ל-30 מהווים בחירה טובה יותר מכוון שהעוצמה שהם מספקים היא חזקה יותר ובעקבות כך גם איכות הצליל עצמה.

היום ישנם מגברים בין 15 וואט ל-30 וואט הכוללים בתוכם “מולטי פרוססור”, המספק מספר רב של אפקטים שונים שעשויים לייקר במעט את מחיר המגבר, אך בכל זאת מגברים אלו נחשבים למשתלמים ויעילים. הייתרון של מגברים אלו, אשר כוללים "מולטי פרוססור" מובנה, הוא היכולת שלהם למנוע סיבוכים מיותרים, חיסכון בכבלים ונוחות שימוש מיטבית.

מגברים בין 30 וואט ל-100 וואט

מגברים אלו נחשבים לחזקים במיוחד, הם יכולים לתת מענה מעולה גם לשימוש ביתי וגם לשימוש חוץ ביתי, ניתן אפילו לבצע עימם הופעות מצומצמות. מגברים אלו מאופיינים ברמקול בקוטר של בין 10 ל-12 אינצ', אשר מספק סאונד נקי ויציב, לצד דיסטורשן מלא.

מגברי מנורות גדולים וראש ובוקסה

אלו הם מגברים מקצועיים, גדולים ויקרים. הם אינם מיועדים לשימוש ביתי שגור ובמרבית המקרים ניתן יהיה למצוא אותם בחדרי חזרות, אולפני הקלטה ובמערכות סאונד מקצועיות. המגברים הללו כבדים מאוד, אינם ניתנים לשינוע דינאמי ומחירם גבוה במיוחד. לצד זאת, הם מספקים הגברה עוצמתית במיוחד, צליל מדויק ונקי ורכיבים נוספים שהופכים את השימוש בהם לנוח ויעיל.

חברות של מגברים

כיום, מרבית המגברים הניתנים לרכישה מספקים רמת צליל גבוהה ואיכות שמע מיטבית. התחרות הקיימת בשוק גורמת ליצרנים לשפר באופן תדיר את המוצרים והטכנולוגיה שלהם, התוצאה היא מגברים איכותיים במגוון רחב של דגמים. בכל זאת, ההבדל העיקרי בין כל אחד מהמגברים הוא לא באיכות הצליל, אלא במהותו. לכן אנו ממליצים לכם לבצע ניסיונות ולהאזין לסאונד של מגברים שונים הפועלים עם הגיטרה שלכם או עם גיטרה דומה.

מגבר לגיטרה חשמלית – נקודות נוספות

כאמור, מציאת מגבר אידיאלי היא משימה מורכבת. על מנת להפוך אותה למעט יותר פשוטה נסו להיעזר בנקודות הבאות:

  • אפיון הצורך – ראשית, עליכם לחשוב היטב מהו הצורך העיקרי שלכם במגבר. האם לצרכים ביתיים, חדרי חזרות או שאולי בכלל לטור הופעות באירופה הקלאסית.
  • ניסוי וטעיה – מומלץ מאוד לנסות סוגים שונים של מגברים, להאזין לסאונד שלהם ולבדוק לאיזה צליל התחברתם יותר מכל. כדאי מאוד שלא לוותר על השלב הזה, הוא עשוי להוות את ההבדל שבין רכישה טובה לרכישה מצוינת.
  • לא להסתנוור ממותגים – ישנם מותגים רבים, חלקם פופולאריים במיוחד ולחלקם יש ליין מגברים מוצלח ביותר. נסו שלא להסתנוור משם המותג ותבחנו באופן אובייקטיבי את הצלילים המופקים מהמגבר.
  • מסגרת תקציבית – לפני שאתם מתחילים בחיפושים האקטיביים, נסו לקבוע מסגרת תקציבית ממנה לא תרצו לחרוג. המסגרת תאפשר לכם להתמקד רק בדגמים הרלוונטיים עבורכם.

Music Gate

החנות שלנו פועלת בתחום המוזיקה וכלי הנגינה כבר למעלה מ-20 שנה. אנו נשמח לרתום את כל הידע והניסיון שצברנו על מנת לסייע לכם למצוא את המגבר האידיאלי עבור הצרכים והדרישות שלכם. אתם מוזמנים לבקר אותנו בסניפים או לבצע רכישה מקוונת נוחה ויעילה ישירות מהאתר שלנו. לצפייה בקטלוג המגברים לחצו >>>כאן<<<

קטלוג מגברי גיטרות

לגיטרות חשמליות

לגיטרות בס

לגיטרות אקוסטיות

לכל המגברים בחנות

­

מחלקות